Kanepi
Aiandi E-poe müügitingimused
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused interneti aadressil https://www.kanepiaiand.ee/muugitingimused/. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
OÜ Kanepi Aiand
Kooli 19
Kanepi, Kanepi vald
Põlvamaa 63101
Reg nr 10852069
Telefon +372 5298986
Email: e-pood@kanepiaiand.ee
2. HINNAD
2.2. Kõik Kanepi Aiandi e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes. Hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.3. Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist Kanepi Aiandi jaekauplusesse või Põlva Aiandi jaekauplusesse, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 6.
2.4. Kanepi Aiandi e-poes müüdavate toodete hinnad ja allahindlused võivad erineda Kanepi Aiandis kohapeal müügil olevate toodete hindadest.
3. TOOTED
3.2. Kanepi Aiandi e-Poes on müügil ainult need tooted, mis on kuvatud alamlehel e-pood ja mille ostunupp on aktiivne.
3.3. Kanepi Aiandi e-poes pakutav sortiment võib erineda jaekaupluses müügil olevast sortimendist.
3.4. Juhul kui ilmneb, et kliendi poolt esitatud tellimust ei ole võimalik täita, müüjal puudub kliendi poolt tellitud toode, tagastatakse kliendile toote kogu ostusumma kohe, peale toote puudumise selgumist.
3.5. Kanepi Aiandi e-poes näidatavad fotod on illustratiivsed ning võivad erineda toote tegelikust väljanägemisest.
4. TELLIMUSE ESITAMINE
4.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi, vajutades nupule “Lisa ostukorvi”.
4.3. Veebilehe ülaserva ilmub hüpikaken kirjaga "Soorita ost", kliendil tuleb sellele klõpsata.
4.4. Avaneb lisaaken pealkirjaga "Minu tellimus".
4.5. Sellel lehel tuleb kliendil valida tellimuse üleandmise viis ja koht. Samuti saab suurendada või vähendada tellimust klõpsates juuresolevatel nooltel.
4.6. Toodete eemaldamiseks ostukorvist tuleb klõpsata toote taga oleval x märgil. Kogu ostukorvi tühistamiseks tuleb kustutada kõik tooted ostukorvist. Klõpsates akna "Minu tellimus" paremas nurgas oleval x märgil saab minna tagasi e-poodi ja tooteid juurde lisada.
4.7. Klient peab nõustuma üld- ja tagasimakse tingimustega tehes juuresolevasse kasti linnukese. Tingimustega saab tutvuda e-poe lehe ülemises servas vastavale kirjele klõpsates.
4.8. Klient kinnitab ostukorvi klõpsates nupul "Soorita ost", täidab tellimuse sooritamiseks vajalikud kontaktandmed (email ja telefoni number on kohustuslikud!) ning klõpsab nupul "Tellimuse ülevaade", seejärel tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades, klikkides soovitud panga logol. Klient kontrollib enne arve tasumist või pangalingi kinnitamist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.9. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil klikkida lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
4.10. Peale kauba eest tasumist saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse tellimuse ja makse kättesaamise kohta.
4.11. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.
4.12. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud tõesed andmed.
4.13. Müüja ei vastuta kliendi ebakorrektselt esitatud andmete esitamisest tingitud tellimuse täitmise võimatuse või sellest tulenevate tagajärgede eest.
4.14. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest, kui tekib kahtlus müüjale esitatud andmete õigsuses.
4.15. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
5. MAKSMINE
5.2. Tasumine toimub EUROdes.
5.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel Montonio turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
5.4. Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel - makselingiga või arvega. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
5.5. Juhul kui klient ei ole ettenähtud aja jooksul ostusummat tasunud, tühistatakse tellimus.
5.6. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-lise ettemakse puhul.
6. KAUBA KÄTTESAAMINE
6.1
Kaupa saab tellida Itella Smartposti automaatidesse üle Eesti!
6.2.
Laos olevate kaupade tarne toimub Eesti piires kõikide tarneviiside
puhul 1-3 tööpäeva jooksul.
6.3.
Juhul kui kliendi poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb
spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote
kohaletoimetamine määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik,
ning muudel juhtudel, kui toote tähtaegne kohaletoimetamine ei ole
ettenägematutel asjaoludel võimalik, teatab müüja kliendile,
kliendi poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või
elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest
vastavalt Lepingu puntile 4.8. ning annab teada kliendi poolt
tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul kui klient kaotab
toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise
vastu, on kliendil õigus oma tellimus tühistada. Kliendi poolt
tasutud
summa koos transpordi maksumusega tagastab müüja kliendile.
6.4
Kauba kättesaamine Kanepi ja Põlva aiandites.
6.4.1.
Kauba väljastamine toimub Kanepi Aiandi lahtioleku aegadel.
6.4.2.
Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart,
pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava
dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
6.4.3.
Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast
mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse
koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup
kätte saadud.
6.4.4.
Kauba tellimisel kättesaamiseks Kanepi või Põlva aiandist ei
lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
6.4.5.
Juhul, kui klient ei tule kaubale järele
3 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on
tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale
arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. (Vastavalt
VÕS §53 lg 4 punkt 4, ei kohaldata 14 päevast taganemisõigust (sh
ümbervahetamine) sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb
kiiresti.).
6.6.
Juhul kui klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (reedel
peale kella 12.00 kuni esmaspäeval kell 9.00-ni või riigipühal),
hakkab 1-3 tööpäevane tarnetähtaeg kehtima nädalavahetusele või
riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 9.00.
6.7.
Kauba kontroll
6.7.1.
Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi
ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on
rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik
avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel
nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa
rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi
eest.
6.7.2.
Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud
vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras
ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja
klienditeenindust.
6.7.3.
Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle
transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba
kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
7. KAUBA TAGASTAMINE JA LEPINGUST TAGANEMINE
7.1.
Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14
kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba SmartPosti
pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste
ilmnemisel).
7.2.
Kauba tagastamiseks/ümbervahetamiseks tuleb müüjale esitada
vastavasisuline avaldus (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev,
arvelduskonto number ning tellimuse number) e-posti teel
e-pood@kanepiaiand.ee ning tagastama seejärel Kanepi Aiandi e-poele
tellitud kauba. Vatsavalt VÕS § 56 lg 25 tõendab lepingust
taganemist tarbija. Klient saab tellimuse tagastada Kanepi Aiandisse.
Kanepi Aiandi teenindajad edastavad tagastuse E-poodi, kus
teostatakse toote ümbervahetamine või tagastus. Tagastuse
kättesaamise kohta saadab E-pood kliendi e-postile kinnituse.
Tagastamine aianduskeskusesse on tasuta. Tagastada
ja ümber vahetada ei saa taimi, lilli, puid, põõsaid ja istikuid
(Vastavalt VÕS §53 lg 4 punkt 4, ei kohaldata 14 päevast
taganemisõigust (sh ümbervahetamine) sellise asja üleandmisel, mis
rikneb või vananeb kiiresti.).
7.3.
Klient võib tagastada kauba ka SmartPosti pakiautomaadi kaudu, juhul
kui pakk telliti SmartPosti pakiautomaati. Selleks tuleb kliendil
võtta ühendust e-posti teel e-pood@kanepiaiand.ee
sooviga
tagastada pakk. Pakkida tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma
pakendit rikkumata avada, lisada väljaprinditud ja täidetud
tagastusleht. Eemaldage vana aadresskaart ja lisage pakile uus
aadresskaart. Paki saatmiseks tuleb sisestada pakiautomaati OÜ
Kanepi Aiand aadress ning tasuda selle eest. Pakiautomaat annab
kliendile vajaliku aadresskaardi ja avab ukse. Tagastus jõuab
e-poodi 3-5 tööpäeva jooksul.
7.4.
Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba
müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse
esitamisest.
7.5.
Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on
kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil
kasutada) ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta
soovitab tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga.
Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada
kaubad originaal-transpordipakendis.
7.6.
Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile
ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva
jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse
samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
7.7.
Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud
tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba
tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7.8.
Vastavalt
VÕS §53 lg 4 punkt 4, ei kohaldata 14 päevast taganemisõigust (sh
ümbervahetamine) sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb
kiiresti. Seetõttu ei laiene tagastusõigus (sh ümbervahetamine)
Kanepi Aiandi e-poest ostetud taimedele, istikutele, puudele,
põõsastele, lilledele.
8.1. Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
8.2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel: ees- ja perekonnanimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, isikukood.
8.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
9.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
9.2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile e-pood@kanepiaiand.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
9.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
9.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest, valedest hoolduvõtetest või ilmastikust tekkinud kahjude eest.
9.5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Sõle 23a, 10614 Tallinn. Tel: 6201707 (tarbijate nõustamine) ja 667 2000 (üldinfo), e-post: info@ttja.ee, http://www.ttja.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.